ביטוח סיעודי

תוחלת החיים מתארכת והצורך בביטוח סיעודי עבור חולים סיעודיים הולך וגובר, הרפואה המודרנית מצילה חיים ומאריכה אותם, אך לא די בכך, אנו זקוקים גם לאיכות חיים ואפשרות לממן את איכות החיים. כולנו מכירים, לצערנו, אדם סיעודי הנעזר בקרובי משפחתו או במטפלים לביצוע פעולות יומיומיות. להתקלח,להתלבש,להתהלך, לשבת, לקום – פעולות אלו הנראות לרבים מאיתנו מובנות מאליהן, מחייבות אחרים בעזרה רבה וסיוע, או ליתר דיוק – סיעוד. כל אחד מאיתנו עלול להיקלע לתאונה ,לחלות במחלה קשה, או לאירוע שיגרמו לתלות באחרים ולצורך בטיפולים יקרים שיאפשרו שיקום והמשך חיים ארוכים ומלאי כבוד.איש אינו רוצה לחוש שהוא מהווה מעמסה על אחרים, ובמיוחד על היקרים לו. על כן, בכדי להבטיח את האפשרות לקיים חיים מכובדים גם לאחר אובדן יכולת, וזאת מבלי להסתמך על קרובי משפחה וחברים, ניתן לרכוש ביטוח סיעודי. ביטוח זה יבטיח את מתן התמיכה, השיקום והשירותים המקיפים והטובים ביותר עבורכם על פי הצורך לאורך כל החיים, ובאופן הפשוט והקל ביותר. תוכנית ביטוח סיעודי- מעניקה לך איכות חיים בעת הגיעך למצב סיעודי וקובעת כי די בתשישות נפש כולל אלצהיימר או באי יכולת לבצע – 3פעולות כל שהן מתוך פעולות היום יום (ADL) , או 2 פעולות שאחת מהן היא אי שליטה על הסוגרים וזאת על מנת שהמבוטח יוגדר כסיעודי. את הביטוח ניתן לרכוש מגיל 3 ועד גיל 70 כולל , ללא תקופת אכשרה. סכום הפיצוי החודשי אינו מתקזז עם תשלומים מביטוחים אחרים . מיהו חולה סיעודי? חולה סיעודי – אדם שאינו יכול לבצע חלק מפעולות (ADL ) היום-יומיות ועל-כן נזקק לעזרה ולהשגחה. פעולות אלה כוללות: לקום ולשכב, להתלבש ולהתפשט, להתרחץ, לאכול ולשתות, ללכת, לשלוט בצרכים ולהשתמש בשירותים. אדם שהוא תשוש נפש הזקוק להשגחה (למשל חולה אלצהיימר, דמנציה ) נחשב גם הוא לחולה סיעודי. הסיכוי שאדם לא יוכל לבצע בעצמו חלק מהפעולות היום יומיות עולה עם הגיל.התנאים המלאים והמחייבים הנם אלו המפורטים בתנאי הפוליסה

למידע נוסף אפשר לפנות לקו המידע של MIA סוכנות לביטוח פנסיוני בע”מ 03-6120660.

טלפון ישיר: 03-9407562